Bizimle iletişime geçin

Hi, what are you looking for?

DSP Belediye Başkan Adayı Şarlak Gelibolu’yu ve Projelerini Anlattı

DSP Belediye Başkan Adayı Recep Şarlak Gelibolu’yu ve Projelerini Anlattı

Şarlak yazılı mesajın da şunları söyledi: “Gelibolu halkımızın sağlıklı sıhhatli bir ömür geçirmelerini tüm İslam aleminin mübarek Ramazanını en içten dileklerimle kutluyorum” diye Şarlak sözlerine şöyle devam etti.

“Öncelikle birkaç gün önce seçim ofisimizin önünden Gelibolu’muzun tarihi sembolü olan fener tepesinden bayraklarımızın kimliği belirsiz kişiler tarafından sökülüp atılmasını şiddetle kınıyoruz.

Belliki DSP’nin yeniden sönmüş korlarından kıvılcım ateşi alarak Gelibolu’da büyük bir yangına dönüştüğünü tüm partililer görmüş ve rahatsız olanlar var. Hiç önemli değil, biz Ak Güvercini masmavi Gelibolu’muzun gökyüzüne göndererek bayrağımızı da kalbimizde taşıyarak halkımıza gösterdik.

Gelibolu belediyesinden önce tüm kurumların Gelibolu’da değişmesi gerekiyor. Gelibolu’daki sorun bu kişiler sistem zihniyetler değişmediği sürece asla Gelibolu düzelmez. Ne yatırımlarla nede icraatlarla ilk önce insanlık saygı sevgi huzur kardeşlik Gelibolu ruhunu taşımak gerekir. Tüm partililer öncelikle kendi yandaşlarını çıkarlarını ve tüm kurumlardan mülki amirlerden , polisten, askerden, doktordan, öğretmenden tüm devlet ve belediye memurlarından elini kolunu çekmesi gerekir. Siyasetin din ve devlet işlerine karıştırmayıp alet  etmeyip herkes işini yapması gerekir. Biz Demokratik  Sol parti olarak, DSP olarak bu tür siyasete karşı ilkelerimizde ve tüzüğümüzde halka her zaman gerçekleri doğruyu, hak, hukuk, adaleti, eşitlik, halkın refahı, huzuru, hizmet ve çizgimizi göstermeyi vaat ediyoruz.  Bizler iktidar parti bile olsak asla ne mülki amirleri nede kurumları gücümüzü kullanarak hiçbir zaman  baskı  ya ve yanlış  bilgilendirme yapmayız, yaptırmayız.  DSP olarak her zaman kanunun eşitliğin yanında çıkar menfattı olmayanlar halkının yanında emekçinin işçinin yanında olanlardanız.  Bizler hiçbir zaman kapı kapı oy dilenenlerden olmadık. Bazıları seçim zamanı geldiğinde çıkar köy köy kapı, kapı oy dilenenleri görüyoruz. Bunlar hizmet için değil, intikam almak halkı kaosu sürüklemek kendi çıkarları için seçilmek istenilen zavallı kişilerdir.

Açıkca görüyoruz  ki, partilerini ve menfaatleri uğruna başkalarına sırt dönenleri,  satanları….

DSP (Demokratik Sol Partililer) gibi  insanın hayatında  yaşamında bir çizgisi, duruşu, ilkesi, bayrağı, onuru, gururu olmalı. Bu yüzden bu direnişi DSP olarak bizler bu duruşu gösteren kocaman Bir Ak Güvercin ordusuyuz, Atatürk’ün askerleriyiz…Benim Gelibolu’mu  güzel halkı güzel  insanları sizler her şeyi gören bilen akıllı çalışkan insanlarsınız. 31 Mart sabahı bu direnişe DSP’nin  bu ilkelerine destek verecek DSP’ye oy verecek    Gelibolumuzun huzuru geleceği bekası için en güzel cevabı sandıklarda verecek olanlar  sizlersiniz..

Esnaf rahatsız, çiftçi isyanda, otobüsçü huzursuz, lokantacı pazarcı mutsuz, çarşı kan alıyor. Restorancı kirasını ödeyemiyor. Gençlerimiz işsiz Gelibolu’yu terk ediyor. Gelibolu’da kanunlar çalışmıyor. Tüm bunlar sizin  sisteminiz sayesinde  bu haldeler. O yüzden demokratik sol parti (dsp) olarak partimize düşüncelerimize  ak güvercin yuvasına geri dönen arkadaşlarımızla birlikte DSP’ye oy verin DSP güçlü olursa Halk güçlü olacaktır. Tüm bu sorunları bizler birlikte başarıp mutlu huzurlu günlere merhaba diyeceğiz.

Projelerimizi anlatmadan önce diğer partililerin projelerinde doğalgaz, yollar, pazaryeri, işsizlik, iskele seçim kozu olarak her seçimde olduğu gibi aynı şeyler 15-20 yıldır siyasetin içindesiniz bu sorunların olduğunu bildiğiniz halde hiç utanmıyor musunuz, üzülmüyor musunuz bunca yıldır  çözülmeyen sorunlar için yazık.

Yıl 2024 olmuş bunlar 20 yıl önce bitmiş olması gerekirken şuan Gelibolu’nun  konumu bir bodrum olması gerekir. Gelibolu 7-8 ay turizm kenti olması gerekirdi. Biz DSP olarak neden miting  yapmayı düşünmedik biliyormusunuz ? Duruşumuzu, dürüstlüğümüzü gerçekçi Atatürkçü Cumhuriyetçi, Milliyetçiliğimizi bu Gelibolu halkına anlattığımızda diğer partili arkadaşlarımıza bu halk ne miting nede konuşma yaptırır.

Demokratik sol partililer olarak (DSP) biz köylünün  kendisi devletin kendisi kuvayimilliyenin kendisi Gelibolunun kendisiyiz. Bizler 30 yıl önce ne isek bu günde öyleyiz.  Diğer partili başkanlarının yapacaklarını değil yapamayacakları için varız. İnancımız, hırsımız, güvenimiz, gücümüz tamdır ve hazırız hep birlikte  başaracağız. Ak Güvercin yine  yeniden  geliyor gözün aydın Gelibolu.

PROJELERİMİZ : Öncelikle  15 yıldır bitmeyen alt yapı, su kanalizasyon sorununu çözmektir.

İşsizliğe son verip hakkımıza iş imkanları yaratmak

İmar durumuna gelince kesinlikle Geliboluyu imara açmak istemiyoruz. Önceliğimiz üniversite eğritaş bölgesi şehir merkezindeki boş arsalar yeni iskele bölgesinde çamlık orman bölgesinde ve karamanlarda tekrar yeniden bir imar oluşumuyla yeni yapılara önem vermek istiyoruz.

Mütahitlerimiz kim olursa olsun, ruhsatlarında eşit ve en hızlı şekilde yapmaları için elimizden  ne geliyorsa yardımcı olabilmek

Kapalı Pazar  yeri inşaatımızı Gelibolu’daki tüm müteahhit ve yatırımcı firmalardan da desteklerinle belediyemiz adına kendi imkanlarımızla yapmak istiyoruz.

Şehir merkezinde yeşil alan park ve otopark sorunlarına en hızlı şekilde çözümler bulup inşaatına başlayacağız.

Yıllardır bitmeyen Eğritaş yolları altyapı  ve plajını hayata geçirip halkımıza açmayı planlıyoruz.

Yeni iskelenin açılmasıyla iskele meydanı kale içi denizlerimiz ve iskeleden başlayıp, otogar arkasından devam eden yeni kordonumuzu belediye çamlık bölgesine kadar düzenleyip, yürüyüş yolu ışıklandırmasını yapacağız.

Belediye çamlık projemizde hem denizini hem çamlık içi yaz kış mevsimlik olarak piknik halkımıza kullanımı ışıklandırarak kullanmaya açmayı planlıyoruz.

Çok amaçlı üniversite ve kolej getirmeyi hedefliyoruz.

Belediyemize ait kreş ve bakım evleri projemizde hayata geçirmeyi hedefliyoruz.

Sanayimize önem vererek kapalı ve depo kullanımına yasak meslek ve halka  faydası olacak esnaflarımızın olmasını hedefliyoruz.

Mevcut hastanelerimize daha çok doktor ve daha fazla bölüm ihtiyaçlarını karşılayacak sağlık dalında ihtiyaçları tamamını karşılamayı düşünüyoruz.

99 Tane yatır ve türbenin olduğu şehrimizde korumaya alıp numaralandırıp ziyaretlere açmayı düşünüyoruz.

Dünyanın ilk gemi tersanesi olan Piri Reis müzemizde restorasyonu yaptırıp turizme ziyarete açmayı hedefliyoruz.

Bayraklı baba türbesi ve namazgah tabyasını fener meydanı projemizde oturma ışıklandırma ve fener gazinosunun restorasyonunu yapıp tekrar Gelibolu halkına hizmet vermesini düşünüyoruz.

Otelciliğe önem vererek  dışarıdan gelecek yerli yabancı turistlerimizi tekrardan Gelibolu’muza çekerek, esnafımızın da faydalanmasını hem de Gelibolu’yu bir dünya markasına yakışır hale getirmeyi hedefliyoruz.

Hamzakoy bölgesinde  turizme müzikhole önem vererek Gelibolu’muzun 8 ay en az turizm kenti olmasını hedefliyoruz.

Otogarı şimdilik yeterli buluyoruz. Sadece restorasyonu ve trafik düzenlemesi yaparak daha disiplinli hale halkımıza hizmet edecek şekilde inşaa etmek istiyoruz.

Gelibolumuza çok amaçlı büyük bir alış veriş merkezi (AVM) kazandırmak en büyük hayalimiz.

Hayvan barınakları ve kimsesiz hayvanlara sahip çıkarak sokak hayvanlarına da sahip çıkmak.

Doğal su kaynakları ve çeşmelerimizi tekrardan hayata geçirmeyi planlıyoruz.

Yetişkin ve çocuklar için iki ayrı sinema salonu yapacağız.

Belediye çalışmalarımızın tecrübe öğrenim durumu ve mesleki durumlarına bakılarak hakkaniyetli görev dağılımı gerçekleştireceğiz.

Saroz körfezindeki denizimizle birlikte Marmara’nın bağlantısından faydalanarak turizmi daha çok geliştirip, belediyemizin her alanda gelirini en az yüzde 200 artırmayı hedefliyoruz.

Gelibolu’muzda tarihi hamamları faaliyete ve tanıtımını yapıp yerli yabancı halkımıza hizmetlerine açmayı hedefliyoruz.

18 Mart ve 24 Nisan   Anzak törenlerinde Gelibolu’muzda konaklama esnafa da faydası olacak yerli yabancı turları Gelibolu’muza eskiden olduğu gibi getirmeyi planlıyoruz.

Yukarıda belirttiğimiz projelerimizde 5 yıl içinde Gelibolu halkımızla birlikte hepimiz sefer ber olup bu projelerimizi sizlerle birlikte başarıp Gelibolu’muz dünyada tek ilçe olacaktır. Gerekirse hepimiz tek tek taşları yerine koyarak, bunları en kısa sürede başarabileceğimize inanıyoruz. Halkımızın bekası geleceğimiz için çocuklarınız için DSP’ye destek ve oy verin.

Göklerden gelen bir Ak Güvercin 31 Mart sabahı Gelibolu’muzun geleceği için o kutlu

O müjdeli haberi verdi bizlere. Masmavi  denizimizin üzerinde  Ak Güvercinlerin  Gelibolu’muz için, huzur için, mutluluk için, aşk için, hizmet için uçtuğunu görüyorum.

DSP (Demokratik Sol Parti) Gelibolu Belediye Başkan Adayı Recep Şarlak

Gelibolununsesi.com BHA üyesidir

Köşe Yazarları

İlginizi çekebilecek haberler

Gelibolu

Çanakkale’nin Eceabat  ilçesi yakınlarında meydana gelen tek taraflı trafik kazasında bir kişi hayatını kaybederken, 1 kişide ağır şekilde yaralandı. Edinilen bilgiye göre, bugün öğle...

Gelibolu Motosiklet Derneği (GELMOD) sosyal medyadaki hesaplarından  yaptığı paylaşımda yapılacak olan “Gelibolu İçin Sür” Motosiklet festivalinin iptal edildiğini şu açıklamaları ile duyurdu; “Hava şartları...

ÇANAKKALE’nin Gelibolu ilçesinde babasıyla birlikte yaşayan Oğuz Tutar(17), dün gece sosyal medya hesabından yayınladığı veda mesajından sonra av tüfeği ile canına kıydı Edinilen bilgiye...

Gelibolu

İstanbul istikametinden gelen Mustafa Öztürk idaresindeki 34 GKB 577 plakalı otomobil, Malkara- Çanakkale Otoyolu’nda gişelerden ayrılıp Gelibolu yönüne devam ederken kontrolden çıktı. Kavakköy beldesi mevkisinde yolun ikiye...